C++ fond časova: 36 časova u grupi / 24 časa individualno.
C++
C++ je jedan od najpopularnijih programskih jezika koji se koriste za grafičke aplikacije, poput onih koji se prave u Windows i Macintosh operativnim sistemima ili na Oracle, IBM ili Intelovim platformama. Predstavlja nadogradnju programskog jezika C uvodeći u njega koncept objektno orijentisanog programiranja i referenciranja promenljivih.
Šta ćete naučiti
- Naučićete da programirate u jednom od najmoćnijih programskih jezika koji danas postoji, C ++
- Razumete i primenite ključne koncepte programiranja koji će se takođe odnositi i na ostale programske jezike
- Kontrolu toka programa, promenljive i tipove podataka, nizove i funkcije
- Rad sa pokazivačima i referencama
- Koncept klasa i objekata u objektno orijentisanom programiranju
Opširnije
Mnogi, ako ne i većina softvera koji se danas kreiraju i dalje se pišu na C ++ jeziku i to je slučaj već mnogo, mnogo godina. C ++ nije samo popularan, već je i vrlo relevantan jezik. Postoji mnogo značajnih i neizostavnih softvera napisanih u potpunosti ili delimično na C ++. Tu spadaju Windows, Linux i Mac operativni sistemi. Adobe proizvodi kao što su Photoshop i Illustrator su napisani na C ++.
C ++ je super brz programski jezik opšte namene koji podržava i proceduralno i objektno orijentisano programiranje što ga čini veoma fleksibilnim.
Ovoj obuku mogu pohađati i oni koji do sada nisu imali prethodnog iskustva sa C++ jezikom niti sa bilo kojom vrstom programiranja.
Format kursa uključuje teoriju i koncepte koji se potom demostriraju primerima kodova. Debuger C ++ se često koristi za prelazak koda i analiziranje promenljivih da biste bolje razumeli ponašanje C ++.
Plan i program
- Uvod, instalacija i posatvka programa
- Uvod i istorijski razvoj C++
- Instalacija editora i kompajlera
- Kreiranje prvog programa
- Standardni ulaz i izlaz
- Namespaces
- Main funkcija
- Komentari
- Varijable, konstante i operatori
- Deklaracija i definicija varijabli
- Tipovi varijabli
- Veličina varijabli
- Deklarisanje i korišćenje konstanti
- Artitmetički operatori
- Logički operatori
- Nizovi, kontrola toka i petlje
- Deklaracija i definicija nizova
- Indeksi
- Pritup, promena i brisanje elemenata niza
- Višedimenzionalni nizovi
- If i switch komande
- While i for petlja
- Nizovi i petlje
- Petlje unutar petlji
- Karakteri i tringovi
- Char varijable
- Nizovi char varijabli
- String varijable
- Operacije sa stringovima
- Funkcije
- Definisanje i deklarisanje funkcije
- Argumetni i parametri funkcija
- Globalne i lokalne promenljive
- Povratne vrednosti
- Nizovi i funkcije
- Inline funkcije
- Pointeri i reference prvi deo
- Definisanje i deklarisanje pointera
- Pristup memorijskoj adresi i vrednosti pointera
- Dinamička alokacija memorije
- Nizovi i pointeri
- Aritmetika pointera
- Pointeri i reference drugi deo
- Const i pointeri
- Prosleđivanje pointera preko funkcije
- Pointeri kao povratna vrednost funkcije
- Definicija reference
- L i R vrednosti
- Reference, pointeri i funkcije
- Klase i objekti prvi deo
- Deklarisanje i definisanje klase
- Kreiranje objekata
- Atributi i metode
- Pristup atributima i metodama
- Implementacija metoda
- Public i private segmenti
- Klase i objekti drugi deo
- Konstruktori i destruktori
- Default konstruktor
- Copy konstruktori
- This pointer
- Nasleđivanje i polimorfizam
- Koncept nasleđivanja
- Derivati klase
- Zaštićeni članovi klase
- Prosleđivanje argumenata prilikom nasleđivanja
- Koncept nasleđivanja
- Pokazivači bazne klase
- Virtualne funkcije
- Virtualni konstruktori
- Apstraktne klase i interfejsi
- Rad na projektu Studentski informacioni sistem
- Rad na projektu Studentski informacioni sistem
Možete se prijaviti svakog radnog dana od 09:00 do 21:30 telefonom ili lično u Školi. Prijavu za upis možete popuniti i na web strani online prijava.
Cene svih obuka u Školi Softline možete pogledati na našoj web strani cenovnik.