Maya (animacija i vizuelizacija)

cadMayaMaya je jedan od najpoznatijih program za animaciju i vizuelizaciju.

Obuka Maya u grupi traje 45 časova (jedan mesec). Nastava se pohađa tri puta nedeljno po tri školska časa (2.5 sata) i za grupnu obuku na raspolaganju su tri termina: 13:30-16:00, 16:30-19:00 i 19:00-21:30 i dve kombinacije dana: ponedeljak, sreda, petak i utorak, četvrtak, subota .

Na početku obuke se izabere jedan termin i jedna kombinacija dana i tim terminima/danima se ide do kraja obuke. Grupe su male, od 3-8 polaznika, upis je tokom cele godine i nove obuke počinju na svakih 20-ak dana. U cenu je uračunat sav prateći materijal: udžbenik sa pratećim CD-om, sveske, olovke. Na kraju obuke polaznici u dogovoru sa instruktorom rade neki završni rad iz i po uspešno okončanom polaganju dobijaju originalni Autodeskov sertifikat koji je međunarodno priznat.

cadMaya2Ako obuku pohađate individualno (polaznik sam sa instruktorom) na raspolaganju su vam termini tokom celog dana, od 9:00 do 21:30, u dogovoru sa instruktorom možete ih menjati i vi diktirate tempo nastave (svaki dan ili svaki drugi dan po dva, tri ili više časova).

Za pohađanje ove obuke potrebno je poznavanje operativnog sistema Windows i osnovno znanje Photoshop-a.

Za potrebe organizovanih grupa (zaposleni u kompanijama, studenti…) fond časova i plan obuke se mogu dogovorom korigovati.

Možete se prijaviti svakog radnog dana od 09:00 do 21:30 telefonom ili lično u Školi. Prijavu za upis možete popuniti i na web strani online prijava.

Cene svih obuka u Školi Softline možete pogledati na našoj web strani cenovnik.

MAYA – OSNOVNI KURS

1.

3d world

  • šta znači 3d modelovanje, gde se koristi
  • glavne osobine profesija u kojima se koristi 3d program

Interface

  • scena, rotiranje, zumiranje i ostale osnovne akcije
  • podešavanje programa; setovanje shelf-ova, hot-key-a etc..
  • učenje o osnovnim menijima.
  • osnove o NURBS, poly modelovanju i ostalom..

2.

NURBS

  • meny create, NURBS, primitive
  • zadatak: posuđe i sto;
  • kroz zadatak učenje o osnovnim alatima kojima se služimo
  • History

3.

nastavljanje zadatka “posuđe s voćem”

  • meny create – iscrtavanje krive za tehniku revolve
  • iscrtaavanje krive za tehniku extrude
  • još o alatima, sceni…

4.

grupisanje

  • učenje o grupisanju, i center pivot, Parent
  • name-ovanje objekata
  • hyperograph, hijerarhija
  • detaljnije o tehnici extrude pomoću krivih

5.

vežba “kupatilo”

  • više o extrude i revolve tehnikama
  • loft tehnika

6.

završavanje vežbe “kupatilo”

7.

vežba:”voće”

  • učenje o komponentama NURBS objekata
  • manipulisanje objektima
  • upotreba layera

8.

nastavak prethodne vežbe

  • procedure i njihova upotreba

9.

osnove o texturama

  • pravljenje textura za vezbu “voće”
  • Photoshop

10.

Photoshop

  • rad na texturama
  • o color i bump mapama

11.

Projekt

  • priprema za samostalni projekt (svaki polaznik će imati individualan rad)
  • setovanje projekta
  • početak na projektu

12

modelovanje u NURBS

  • priprema scene
  • više o isoparmima i modifikovanju nurbs površina
  • modelovanje zidova za scenu

13

rad na projektu

  • još o name-ovanju i grupisanju objekata
  • projekciono teksturisanje

14.

projekt

  • još o texturama; narocito alati clone i offset

15

projekt

  • primena textura
  • još o bump mapama
  • specular maps, transparency, itd..

16.

projekt: svetla

  • osnovna tri svetla i njihovo setovanje na sceni
  • relationship-s svetala i objekata na sceni

17

projekt: renderovanje

  • maya renderi; osnove

18

renderovanje: napredno

  • mental ray i druge kvalitetnije vrste renderovanja

19.

osnove poly modelovanja

  • učenje o komponentama kroz poređenje sa NURBS objektima

20.

poly modelovanje

  • osnovne tehnike poly modelovanja kao extrude…
  • manipulator

21.

kreiranje jednostavne ljudske figurice i kroz to učenje o poly tehnikama

22.

dovršavanje figurice – spajanje dve polovine

  • još o poly alatima, naročito split poly tool i merge vertices
  • smooth

23.

mapiranje objekta

  • 3d paint tool
  • druge tehnike texturisanja NURBS objekata