Maya je jedan od najpoznatijih program za animaciju i vizuelizaciju.
Obuka Maya u grupi traje 45 časova (jedan mesec). Nastava se pohađa tri puta nedeljno po tri školska časa (2.5 sata) i za grupnu obuku na raspolaganju su tri termina: 13:30-16:00, 16:30-19:00 i 19:00-21:30 i dve kombinacije dana: ponedeljak, sreda, petak i utorak, četvrtak, subota .
Na početku obuke se izabere jedan termin i jedna kombinacija dana i tim terminima/danima se ide do kraja obuke. Grupe su male, od 3-8 polaznika, upis je tokom cele godine i nove obuke počinju na svakih 20-ak dana. U cenu je uračunat sav prateći materijal: udžbenik sa pratećim CD-om, sveske, olovke. Na kraju obuke polaznici u dogovoru sa instruktorom rade neki završni rad iz i po uspešno okončanom polaganju dobijaju originalni Autodeskov sertifikat koji je međunarodno priznat.
Ako obuku pohađate individualno (polaznik sam sa instruktorom) na raspolaganju su vam termini tokom celog dana, od 9:00 do 21:30, u dogovoru sa instruktorom možete ih menjati i vi diktirate tempo nastave (svaki dan ili svaki drugi dan po dva, tri ili više časova).
Za pohađanje ove obuke potrebno je poznavanje operativnog sistema Windows i osnovno znanje Photoshop-a.
Za potrebe organizovanih grupa (zaposleni u kompanijama, studenti…) fond časova i plan obuke se mogu dogovorom korigovati.
Možete se prijaviti svakog radnog dana od 09:00 do 21:30 telefonom ili lično u Školi. Prijavu za upis možete popuniti i na web strani online prijava.
Cene svih obuka u Školi Softline možete pogledati na našoj web strani cenovnik.
MAYA – OSNOVNI KURS
1.
3d world
- šta znači 3d modelovanje, gde se koristi
- glavne osobine profesija u kojima se koristi 3d program
Interface
- scena, rotiranje, zumiranje i ostale osnovne akcije
- podešavanje programa; setovanje shelf-ova, hot-key-a etc..
- učenje o osnovnim menijima.
- osnove o NURBS, poly modelovanju i ostalom..
2.
NURBS
- meny create, NURBS, primitive
- zadatak: posuđe i sto;
- kroz zadatak učenje o osnovnim alatima kojima se služimo
- History
3.
nastavljanje zadatka “posuđe s voćem”
- meny create – iscrtavanje krive za tehniku revolve
- iscrtaavanje krive za tehniku extrude
- još o alatima, sceni…
4.
grupisanje
- učenje o grupisanju, i center pivot, Parent
- name-ovanje objekata
- hyperograph, hijerarhija
- detaljnije o tehnici extrude pomoću krivih
5.
vežba “kupatilo”
- više o extrude i revolve tehnikama
- loft tehnika
6.
završavanje vežbe “kupatilo”
7.
vežba:”voće”
- učenje o komponentama NURBS objekata
- manipulisanje objektima
- upotreba layera
8.
nastavak prethodne vežbe
- procedure i njihova upotreba
9.
osnove o texturama
- pravljenje textura za vezbu “voće”
- Photoshop
10.
Photoshop
- rad na texturama
- o color i bump mapama
11.
Projekt
- priprema za samostalni projekt (svaki polaznik će imati individualan rad)
- setovanje projekta
- početak na projektu
12
modelovanje u NURBS
- priprema scene
- više o isoparmima i modifikovanju nurbs površina
- modelovanje zidova za scenu
13
rad na projektu
- još o name-ovanju i grupisanju objekata
- projekciono teksturisanje
14.
projekt
- još o texturama; narocito alati clone i offset
15
projekt
- primena textura
- još o bump mapama
- specular maps, transparency, itd..
16.
projekt: svetla
- osnovna tri svetla i njihovo setovanje na sceni
- relationship-s svetala i objekata na sceni
17
projekt: renderovanje
- maya renderi; osnove
18
renderovanje: napredno
- mental ray i druge kvalitetnije vrste renderovanja
19.
osnove poly modelovanja
- učenje o komponentama kroz poređenje sa NURBS objektima
20.
poly modelovanje
- osnovne tehnike poly modelovanja kao extrude…
- manipulator
21.
kreiranje jednostavne ljudske figurice i kroz to učenje o poly tehnikama
22.
dovršavanje figurice – spajanje dve polovine
- još o poly alatima, naročito split poly tool i merge vertices
- smooth
23.
mapiranje objekta
- 3d paint tool
- druge tehnike texturisanja NURBS objekata