3DS MAX je najpoznatiji program za rad u trodimenzionalnom prostoru tj. za 3D modelovanje koji omogućava izradu trodimenzionalne grafike-slike i animacija. Uz pomoć brojnih efekata omogućava izradu specijalnih video montaža. Moćni i intuitivni alati i kompatibilnost sa AutoCAD-om čine 3DS MAX vodećim softverskim rešenjem za modelovanje, animaciju i renderovanje.
Obuka Autodesk 3DS MAX u grupi traje 39 časova (jedan mesec). Nastava se pohađa tri puta nedeljno po tri školska časa (2.5 sata ) i za grupnu obuku na raspolaganju su tri termina: 13:30-16:00, 16:30-19:00 i 19:00-21:30 i dve kombinacije dana: ponedeljak, sreda, petak i utorak, četvrtak, subota .
Na početku obuke se izabere jedan termin i jedna kombinacija dana i tim terminima/danima se ide do kraja obuke. Grupe su male, od 3-8 polaznika, upis je tokom cele godine i nove obuke počinju na svakih 7-12 dana. Na kraju obuke polaznici u dogovoru sa instruktorom rade neki završni rad iz Autodesk 3DS MAX -a i po uspešno okončanom polaganju dobijaju originalni Autodeskov sertifikat koji je međunarodno priznat.
Ako obuku pohađate individualno, 28 časova, (polaznik sam sa instruktorom) na raspolaganju su vam termini tokom celog dana, od 9:00 do 21:30, u dogovoru sa instruktorom možete ih menjati i vi diktirate tempo nastave (svaki dan ili svaki drugi dan po dva, tri ili više časova).
Plan ove obuke je usklađen sa preporukama Autodeska i posebnim zahtevima da se obuka prilagodi okruženju u kome će polaznici po završetku obuke primenjivati stečeno znanje.
Za pohađanje ov e obuke potrebno je poznavanje operativnog sistema Windows.
Za potrebe organizovanih grupa (zaposleni u kompanijama, studenti…) fond časova i plan obuke se mogu dogovorom korigovati.
Možete se prijaviti svakog radnog dana od 09:00 do 21:30 telefonom ili lično u Školi. Prijavu za upis možete popuniti i na web strani online prijava.
Cene svih obuka u Školi Softline možete pogledati na našoj web strani cenovnik.
PLAN KURSA 3DS MAX
I TEMA
- Uvod.
- Pregled UI, definisanje osnovnih pojmova, snalaženje u virtuelnom prostoru,
- Osnove pravljenja objekata u 3D prostoru.
II TEMA
- Osnove crtanja u 3DS MAX– u. Upotreba Bezier alata.
- Edit spline modifikator .
- Dobijanje 3D objekata izvlačenjem poprečnog preseka po pravoj i krivoj liniji. Upotreba Extrude, Bevel, Lathe, Sweep modifikatora, Dobijanje 3D teksta.
III TEMA
- Dobijanje približnog oblika objekata upotrebom Bool – ovih operacija. Upotreba Boolean i Proboolean Compound objekata.
- Upotreba modifikatora na tako dobijene 3D objekte.
- Pregled često korišćenih modifikatora kao što su: Noise, Bend , Twist, FFD …
IV TEMA
- Edit Poly modifikator i primeri modelovanja upotrebom ovog modifikatora. Modelovanje kuće, auto salona, fotelje, televizora, ormara.
V TEMA
- Materijali, osnovne opcije u Materijal Editoru, biblioteka template – a i biblioteka gotovih materijala. Pravljenje materijala od “nule”. Pravljenje često korišćenih materijala kao što su: voda, staklo, metali, kamen itd.
VI TEMA
- Materijali napredne opcije, Mapiranje.
VII TEMA
- Svetla – osnovni principi.
- Vrste svetala i njihova namena i mogućnosti.
- Photometric svetla i njihova primena,
- Standard svetla i njihova primena.
VIII TEMA
- Indirektno osvetljenje,
- Global illumination,
- Final gathering,
- Dnevno osvetljenje: Daylight i Sunlight
IX TEMA
- Kamere
- Osnovni tipovi kamere i primena
- Sočivo “riblje oko” i primena
- Telefoto sočivo i primena
- “Field of view” efekat
X TEMA
- Osnove animacije:
- Osnovni principi animiranja u 3DS MAX– u, tween
- Standardi koji su u upotrebi i vrste animacije
- Walk thru animacija i turn table animacija, upotreba path constraint i position – constraint – a.
XI TEMA
- Renderovanje – osnove:
- Mental Ray renderer, podešavanja
XII TEMA
- Podešavanja za renderovanje statičnog rendera,
- Podešavanja za renderovanje animacije.
XIII TEMA
- Osnove kompozitinga:
- Sredjivanje rendera u Photoshop – u.
- Osnove pripreme za štampu.
NA LINKU ISPOD MOŽETE VIDETI NEKE OD VEŽBI KOJE SE RADE NA KURSU